17 maj 2011

Here we go!

Har försökt att aktivt driva en blogg innan, men det gick mindre bra.. Så nu gör jag ett sista försök och hoppas på att det kommer gå bättre! Fast.. Det är en hel del som händer just nu i livet, student om mindre än en månad, bal innan dess, sedan ska man ju komma på ett sätt att försörja sig själv under sommaren också, men jag ska försöka komma ihåg att lägga upp inlägg!

Tess kallas jag, och det är det jag kommer kalla mig själv även här, och bor utanför Helsingborg hos mina föräldrar (än så länge) och lever ett liv fullt av aktiviteter! Går på gymnasiet (ett litet tag till) i Helsingborg, läser Media, är Scout på heltid, umgås med mina vänner, läser böcker och lyssnar på musik. Och så försöker jag hinna med att leva lite också ;)

Nu ska jag försöka ta  mig samman och plugga lite religion så jag klarar av provet imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar