19 jan. 2012

Nytt liv!

Nästan i alla fall :) Har flyttat till Lund nu, äntligen! Och jag stormtrivs! Det är skönt att jag äntligen kommit hemifrån och kan göra typ vad jag vill :)
Tycker jätte mycket om mitt rum också, det är jätte mysigt :) Tror att jag kommer leva bra här :)

Det är lite svårt att komma igång med plugget, men det är mest för att jag inte hittar på alla studentportaler som jag har tillgång till.. Och det finns inga bra beskrivningar på vart jag hittar det jag behöver heller.. Och DET suger ju rätt hårt! Det är tur att jag hittar på LUVIT och så iaf, eftersom hälften av allt jag har ligger där :)

Nu ska jag gå och se om jag har något mumsigt att tugga på :) kanske se om jag kan hitta en film att titta på eller om jag kan titta på film hos någon annan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar