8 maj 2014

Långa nätter

Idag blev det sovmorgon. Kanske lite dumt med tanke på vad jag måste hinna med, men när M håller mig vaken mer än halva natten för att han ligger på rygg med händerna under huvudet och snarkar så tycker jag att jag är värd någon extra timme när han väl gått till skolan.

Idag ska, som sagt, mycket hinnas med. Jag ska städa lägenheten (inte allt för grundligt, det hinns inte), jag ska baka kaka/kakor till helgen som ska vara mjölkfria, jag ska packa eftersom jag åker halv tio imorgonbitti och så kommer svärmor på spontant besök..... Jag bestämde igår att M får hålla henne sällskap medans ajg gör annat.

Nu ska jag leta upp ett recept på något som går snabbt att baka mjölkfritt och slänga ihop det. Hoppas nämligen på att jag slipper gå och handla...!


Dagens fotbild, en stressad framför datorn idag.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar