29 aug. 2012

En relativt produktiv dag

Ja, det har det nog varit, relativt produktiv. Har fått gjort en del saker, och en del saker blev inte gjorde eftersom det passade bättre imorgon!
Imorgon är det dock så otroligt mycket som händer.... Rekrytering på skolan i grannbyn, besök hos frisören, en tripp till Lund för att fika med F och T (pojken) fast på olika tider såklart. Och så ska jag hämta M! Åååh! Vill att imorgon går jätte fort så jag kan få träffa min M igen! Äntligen! Allt känns så tomt och bortkastat när jag inte kan eller få vara med honom.. Vill vara nära och krama och pussa på honom hela tiden! Om det bara kunde funka på det sättet....
Men imorgon så får jag pussa på honom igen! Ska bli underbart!
Nu ska jag prata med honom och sen ska jag nog sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar