28 aug. 2012

Positivt tänkande

Det där med att skriva positivt om sig själv och sina egenskaper är inget jag är något vidare bra på.... Jag har suttit i några timmar och försökt att få till något bra, men utan positivt tänkande så verkar jag inte kunna få ner ett ord som är till min fördel. Jag hoppas på bättre lycka imorgon. Och att jag kan ta mig ut denna svacka som jag (insåg jag idag) har levt i den senaste tiden. Jag har enormt svårt att se varför någon egentligen skulle vilja anställa mig, och det gör ju att jag ger ett dåligt intryck. Så jag måste verkligen börja arbeta på den där självkänslan, annars kommer allt jag vill och planerat att gå i stöpet innan det ens har hunnit komma upp på bordet för beskådning! Så hjälp, alla som kan, hjälp mig! Varje litet ord som är positivt tar jag åt mig! Jag har bestämt mig för att det är så jag vill funka. Så snälla, hjälp mig!

Tack M, för att du finns i mitt liv, står ut med mina infall, mina skavanker och egenheter! Tack för att jag får vara en del av ditt liv! Och tack för att du stöttar och hjälper mig med allt! DU är BÄST och UNDERBARASTAST! Utan dig så hade jag nog inte änns kommit på tanken att söka till Kandersteg, du fick mig att börja klättra uppåt, även om jag inte såg kanten på branten jag måste ta mig upp ur. Jag kan inte beskriva med ord hur tacksam och lycklig jag är över att jag får ha dig i mitt liv! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar