22 aug. 2011

Hemma, äntligen!

Nu så! Nu är jag hemma, och har min sista lediga vecka för på måndag så börjar jag studera vid filosofiska instutitionen i Lund! Så då är allt slappande slut, och pluggandet tar vid! Ska faktiskt bli skönt att få lite rutin på vardagen så jag inte blir helt förslappad :) Men jag ska inte bara läsa filosofi denna terminen, det blir en psykologikurs på distans också, så det blir mycket pluggande, men det kommer gå bra :) jag har ju mina föräldrar, mina svärföräldrar, en fin pojke och hans storebror som hjälp :) Och jag är jätte pepp på detta! Det ska bli jätte kul att plugga på Lunds Universitet! Nu ska jag bara hitta boende också, och det kan ju ta ett tag... Men jag jobbar på det! Nu ska jag fortsätta leta lägenheter och korridorsrum så jag slipper pendla till Lund hela terminen och resten av min studietid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar