26 aug. 2011

Snart så börjar det

Skolan då alltså :P
Börjar på måndag :) Det ska bli kul! Längtar ganska mycket nu, vill knappt vänta de två dagarna som är kvar ^^ Men jag tror att det är rätt bra att det är en helg emellan så jag kan förbereda mig lite till :)
Idag har jag varit hos min farmor och fikat på förmiddagen, varit på Väla med mamma och ätit lunch, varit hos mormor och morfar och druckit eftermiddagskaffe och hämtat mammas bil på verkstaden :) Och så handlade jag en bok åt Victor :) Som egentligen är från Teo, men han har inte hunnit köpa den eftersom jag bara hittade den i Helsingborg och han bor i Lund och spexar med Jesperspexet :) som förövrigt har uppsättning den 10/9 kl 15:00 :) Om någon är sugen på att gå så är det bara att säga till! Jag kan boka biljett :)
Imorgon är det också en massa som händer, jag ska passa småkusinerna i Malmö och sedan ska jag på kalas hos svärföräldrarna :) Det ska bli mycket skojsigt :) Jag ser fram emot det :) Och på söndag ska jag fixa mig ett abonemang och åka till Lund med cykeln och sova hos Teo och Victor :) Kanske träffa Fanny med, min lilla pussgurka! :D

Det är rätt många tankar som flyger runt i huvudet just nu. Boende, plugg, jobb, spex, nattklubb, bal, kräftskiva... Ja, mycket helt enkelt ;) Ska ju försöka vara med på alla novish-grejerna som är nu de kommande veckorna, vill inte missa så mycket :) Och jag ska försöka få tag i ett rum på Helsingkrona så jag inte måste pendla mellan Helsingborg och Lund, är inte så jätte pepp på det.. Men det lär jag få göra till en början i alla fall..! Men det dör jag inte av ;) Fast det skulle vara skönt att få tag i ett rum så jag kan få bestämma själv hur jag vill ha det, med tider, mat, plugg.. Ja, allt egentligen! Få vara självständig! Det funkar inte riktigt när man bor med någon, då måste man alltid kolla med den/de andra som man bor med om allt är okej och sånt, och det är inte så jätte kul just nu....

Och sen så är det ju ett dop som kommer upp snart, nästa vecka tror jag bestämt! Jag ska bli gudmor till min lilla flick-kusin :) Det ska bli kul :)

Nu ska jag nog uppdatera min kalender så att allt som jag ska göra står med i den ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar