14 aug. 2011

Hemma och vänder.. Typ..

Tycker att jag precis kommit hem från World Scout Jamboree och nu ska jag åka igen.. Ska upp klockan fem imorgon för att åka till Venedig med min mamma :) Det kommer bli mysigt! Fyra dagar med turistande och sol och bad i underbart väder! Och spännande! Har aldrig varit i Venedig innan så jag är glad att jag ska åka dit! :D Det kommer bli så otroligt kul! Fast det känns lite konstigt att åka när man precis kommit hem liksom ^^ Men det får vara som det är :) Och när jag kommer hem så har jag en dag på mig att skriva ett brev till Helsingkrona och ansöka om korridorsrum :P Men det ska nog gå bra ;) Det är bara att göra det så blir det nog bra i slutänden :)

Jag vet att jag varit otroligt dålig på att skriva här under lägret, men det var svårt att hinna med när jag skulle lära känna alla som jag jobbade med också :). Men nu har jag i alla fall lagt upp ett inlägg och sen kommer det fler när jag kommer hem nästa gång :) Det kan inte hjälpas att det blir som det blir ;)

Nu ska jag sova, ska som sagt upp tidigt imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar