20 dec. 2011

Dubbelkoll!

Var hos kiropraktikern idag :) Egentligen för min nacke, som jag går dit regelbundet för, men jag bad henne kolla lite extra på knän och lite olika andra leder. Har haft otroligt ont i verkligen Alla leder i hela min kropp, leder jag inte änns visste att man kunde ha ont i liksom! Det visade sig att det mesta bara är en förkyldning, men lite andra saker oxå.. Jag har ett svullet nyckelben utan förklaring, ett knä som håller på att bli förstört, ett par fötter som är konstiga (kommer behöva fixa inlägg till mina skor så jag kan gå ordentligt) och ett knä som också kan bli förstört om jag inte är försiktig... Och Det är lite jobbigt.. Tänk vad mycket hon kunde hitta bara genom att klämma och titta lite! Helt amazing egentligen! Inte änns jag har sett att mitt nyckelben är svullet.. Det har bara gjort ont :(
Men det kanske är tur att hon såg så mycket, så att jag kan hinna åtgärda det innan det är försent och jag har förstört halva kroppen! Vill ju kunna njuta av skidåkning och vandring hela långa livet ;)

Nu ska jag se till att gå tag i Fanny och fixa anmälningen till vandringen i Rumänien nästa sommar! :D
Och så ska jag ansöka om CSN nästa termin :)
Och så ska jag nog fixa lite lunch snart och plugga lite :)
Sen blir det att åka till Lund och hämta en bok så jag kan komma ikapp kursen tills 9e januari ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar