10 dec. 2011

Fantastiskt..!

Kan ni tänka er? Jag skriver ännu ett inlägg! :O Haha ^^

Nu har det första antagningsbeskedet kommit och jag måste välja, igen.... Jag blir onekligen lite trött på att behöva välja hela tiden... Varför kan man inte ha en klon som gör alla jobbiga saker åt en? Som att städa rummet, plugga, skriva tentor, välja kurser, jobba.. Ja, allt sånt liksom! Tänk så underbart det hade varit! Att bara kunna spexa, festa, fika, jobba på nationen (för det är faktiskt fantastiskt kul!) och bara njuta av livet! Tänka sig vilket liv...!
Fast, det är ju klart, man hade nog tröttnat i längden på att inte lära sig något, inte tjäna sina egna pengar och sånt.... Kanske klonen bara skulle göra alla jobbiga val? DET hade ändå inte varit så dumt :)

Jaja, idag händer inte allt för mycket. Ska plugga en hel massa och sen ska jag till mormor och morfar med familjen och ställa upp deras julgran och fika :) Fast jag tror att mormor vill att jag ska kolla igenom det hon hittade förra gången hon städade :) Och det har jag absolut inget emot :) Kanske kan jag få med mig en eller annan klänning hem denna gången också! :) Det är det som är så bra med mormor :) Hon har en massa klänningar som hon inte längre kan ha och de är jätte fina! :D Jag har fått en liten svart klänning från NK som hon måste köpt någon gång på 60-talet och den är fantastisk! Jag älskar den! Och nästan alla som sett mig i den tycker att den passar mig! :) Det är kul att få uppleva sådan uppskattning :D

På tal om klänningar! Jag lägtar tills jag får gå på bal! Vill SÅ gärna använda min balklänning igen! Jag längtar efter att få ha den på mig och känna mig så otroligt vacker som jag kände mig på studentbalen! Fast det lär ju tyvärr dröja ett tag tills dess.. Det är inga baler nu innan jul så nästa år, kanske! Vi får se.. Jag har ju missat tre stycken nu så jag börjar tycka att det är jobbigt! Jaja, nu ska jag inte klaga! Jag har ju fått vara med i ett spex denna terminen! :D Och DET är inte dåligt! ;)

Nu ska jag koncentrera mig på plugget så att jag har en chans att klara tentan på måndag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar