11 dec. 2011

Söndagsplugg..

Har en massa att plugga inför tentan imorgon... Det suger jätte mycket :( Jag bord pluggat innan, i två veckor borde jag pluggat... Varför har jag inte gjort det? Varför tar jag inte tag i mitt liv och pluggar? Har dessutom omtenta i moralfilosofi och jag har inte pluggat till det heller :( Kanske ska se till att göra det eftersom omtentan är det 16e..? Jo, det borde jag ju.. Men jag somnar när jag läser mina böcker :( oavsett vart jag sitter så somnar jag..! Det är sjukt.. Jag fattar inte vad som är fel :( Jag somnar inte när jag läser skönlitterära böcker, men så fort jag tar upp mina studieböcker och börjar läsa så går ögonen i kors :(
Tror att det har att göra med att jag ligger efter på sömnkvoten, har jätte mycket att tänka på och inte tränar så jag får inte rensat mitt huvud. Det bör ju vara något åt det hållet i alla fall. Men jag vet inte säkert.

Jaja, nu ska jag inte sitta här och klaga över att jag inte kommer klara tentan imorgon! Lika bra att plugga till den nu så jag har mindre att plugga till omtentan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar