26 nov. 2012

'I can see my self in you'

Hörde Tommy Körberg och Danys låt för ett tag sen och fastnade för den. Vet inte varför, men den är mysig och jag blir rätt lugn av att lyssna på den. Det är nog något med Tommys röst... Blir lugn av att lyssna på hans låtar.

Efter tre dagar hos min M så är jag fortfarande rätt trött (kom hem söndagseftermiddag och sov länge natten till idag) men det var underbart och jag längtar till nästa gång vi träffas! Även om det är till jul så håller jag tummarna för att det ska gå fort så det inte blir så jobbigt.

Men innan dess är det en massa som ska fixas, så klart. Julklappar ska handlas, det ska jul-pyntas, julskinkan ska griljeras, det ska göras leverpastej, middagen ska planeras, ankomster ska bekräftas.. Det är mycket med julen! Och mitt i allt detta så ska det pluggas och jobbas. Men det kommer gå bra :) jag har ju en underbar jul framför mig att se fram emot! :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar