19 dec. 2012

Snön föll..

För några veckor sen hade vi jätte mycket snö här nere i Skåne, allt verkade som om vi skulle få ha snö hela December, men tji fick vi.. Snön smälte bort nästan helt och hållet på två kort dagar förra veckan. Men nu, idag, ikväll så fick tillbaka den älskade/hatade snön! Det har snöat och regnat om vart annat i tre dagar nu, minst, men ikväll ligger det ett nytt, tunt och fint lager snö på marken! Fortsätter det att snöa inatt så kan vi kanske har riktigt mycket, fin snö till julhelgen. Hoppas bara att det inte blir en massa snöoväder mellan lördag och måndag/tisdag. Då blir det en jobbig jul.... Jag vill inte vara utan min prins denna julen. Jag vill fira med min stora kärlek och jag skulle bli jätte ledsen om SJ bestämde sig för att ställa in tågen.. Om de gör det så kan jag bara hoppas att de kör med bussar istället. För annars vet jag inte vad jag kommer göra. Jag kommer antagligen fråga om det inte finns en bil han kan låna och köra ner med, det tar trots allt bara tre timmar att köra, om man inte pausar. Men jag vet ju inte om det funkar. Men nu ska vi inte tänka så! För tågen ska gå, jag har inte hört något annat! Och då ska de fan och med gå!
Nu ska jag sova, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar