7 dec. 2012

Winter Wonderland

Idag är det Winter Wonderland hos mig. Sitter i sängen och tittar ut genom fönstret. Det är snö överallt, Glee-musik spelar på högvolym i mina högtalare, snart dags för lunch och ikväll är det fest/middag i Lund och min prins kommer!
Kanske får en dröm gå i uppfyllelse, det får vi se.
Men innan jag ska till Lund och ha kul så är det en del som ska göras här hemma. Jag ska städa det lilla jag kan på ovanvåningen, köpa ett par snygga byxor, införskaffa i snyggt papper till julkorten, en tur till läkaren för att se om vi kan komma fram till vad som hände med min mage förra veckan. Det konstiga är att jag inte har ont längre. Det är jätte konstigt. Men det betyder ju förhoppningsvis bara att jag är frisk igen och att allt är bra. Kanske var det magkatarr, kanske var det något annat. Det vet jag inte. Men jag hoppas på att jag slipper det igen, för det var inte kul.

Nu ska jag klä på mig, har haft pyjamas på mig hela förmiddagen, och värma fisksoppa från igår och äta lunch. Och sen bär det av till läkaren och shoppingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar