6 dec. 2012

Världen är liten.. För liten.

Ännu en jobbig dag i min historia.. Har ingen lust att gå upp ur sängen, det är ett under att jag faktiskt sitter upp för tillfället. Men jag måste ta tag i detta, det funkar inte. Om jag vill att mitt liv ska funka så måste jag se till att ta tag i detta nu. Jag kan inte ligga i sängen halva dagarna och hoppas på att någon kommer och trollar med knäna och får mig att må bra igen. Det funkar inte så.
Men jag tror jag vet hur jag ska göra. Om jag bara börjar så kommer allt att bli bra! Och jag har ju en helvetes massa motivation. Om jag vill kunna flytta hemifrån någon gång snart så måste jag se till att jag klarar skolan så jag kan få CSN till att börja med, och sen så är det bara att skaffa ett jobb till så har jag lite mer pengar att röra mig med. Och då kommer det blir SÅ mycket lättare att åka upp till min prins! Min alldeles egna, underbara, fantastiska prins! För mig är det ett under att han fortfarande 'står ut med mig'. Jag förstår inte, för jag orkar knappt med mig själv dagar som denna. Men jag har lovat mig själv att jag ska göra något åt det. Jag kan inte hålla på att missa allt. Det är inte kul. Och jag börjar med denna helgen. Föreläsningen idag var inställd, vilket är trist med skönt. Och imorgon är det fredag, då kommer min prins ner på spontanbesök (han skulle komma först till jul, men han ville komma ner nu) och det är kalas/fest i Lund, A har fyllt år och det är helt klart värt att fira! Men det blir nyktert, för jag ska köra bil hem i snön. Ska bli kul! :)
Men nu ska jag ta mig ur sängen och ner och äta lite! Det får bli en macka, ska snart äta lunch på jobb med papps. Och så ska jag skriva på de där pappren som jag ska lämna in i skolan idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar