19 dec. 2012

Tack, min prins!

Mådde inget vidare när jag vaknade idag. Det var inte kul. Jag ville verkligen inte gå upp ur sängen. Men F ringde och sa att jag var omöjlig, inte så konstigt med tanke på att klockan var halv tolv... Och sen ringde jag M, min prins, och sen var det bara att gå upp ur sängen. Det var liksom ingen mening med att ligga kvar och slappa.
Nu har jag suttit och pysslat lite med julkort och sånt, Ma kom på att vi nog skulle skicka några fler än de vi skickade iväg i söndags. Det gjorde jag till vår Nyårslista på Spotify och där är en otrolig blandning av musik och så spelades Kalle Bah, som jag inte lyssnat så mycket på tidigare och det fick min dag att bli bättre. Tack M för att du lagt till Pekings Park i listan, det fick mig att komma ur en dålig spiral! <3
Tänk vad lite musik av rätt karraktär kan göra för humöret! Och reaggi har aldrig skadat ;) Så nu ska det letas upp lite mer ny musik som kan få min dag att lysa upp lite mer! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar